Geen producten (0)
 
Bestelling en betaling  

Wanneer je bent betoverd door een van de items uit de Schatkist kun je dit artikel plaatsen in je winkelmand. Om je bestelling te verwerken maak je een persoonlijk account aan. Heb je al een account bij de Schatkist? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Bestellingen kun je betalen via IDeal. Tevens wordt Paypal als betaalmethode aangeboden door de Schatkist. Verzendkosten bedragen €1,75 (Brievenbuspakje NL) exclusief eventuele betaalkosten. Bestel je vanuit Belgie of Duitsland? Dan zijn de verzendkosten €3,-. Je bestelling zal worden verzonden naar het adres van je persoonlijk account. 

Verzending

Artikelen uit de Schatkist zijn allemaal op voorraad leverbaar. Zodra je bestelling geplaatst en betaald is wordt deze binnen 24 uur verwerkt en verzonden. Bestellingen worden verstuurd via PostNL brievenbuspost. Je ontvangt een bericht zodra je bestelling de Schatkist verlaten heeft. Mocht het om de een of andere reden langer duren voordat je bestelling verzonden kan worden, dan krijg je daar uiteraard direct bericht van. 

Ruilen en retourneren

Wanneer je niet tevreden bent met een artikel heb je het recht om binnen de zichttermijn van 14 dagen te retourneren. Neem voor je een artikel terugstuurt eerst contact op via dit contactformulier. Wanneer je je retour bij ons hebt aangemeld heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Houd er rekening mee dat retourneren voor eigen rekening is en dat artikelen alleen terug genomen kunnen worden als ze in hun originele staat verkeren. Zodra je artikel ontvangen is wordt het bedrag binnen een week teruggestort op je rekening.  Wanneer je een artikel wilt ruilen voor iets anders wordt dit na ontvangst van je retour gratis naar je teruggestuurd.

Garantie en reparatie

Alle items die de Schatkist verlaten worden van tevoren grondig gecontroleerd en zo veilig mogelijk ingepakt. Mocht je bestelling desondanks beschadigd aankomen, neem dan direct contact op via dit contactformulier. Wanneer het artikel te maken valt kun je deze terugsturen om te laten repareren of vervangen. Voor reparatie worden geen extra kosten in rekening gebracht. Je kunt er ook voor kiezen om het artikel te retourneren. 

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier, of door te mailen naar info@webshopdeschatkist.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Privacy

De Schatkist respecteert jouw privacy en zal klant informatie daarom alleen gebruiken voor verwerking en verzending van orders. Je gegevens zullen onder geen enkele omstandigheid worden verkocht, openbaar gemaakt, of verspreid aan derden.